Blaauw Broodjes Rotterdam

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?


Als de bestelling is ingepland voor levering door onze bezorgdienst, leveren we zo snel mogelijk, meestal tussen 11.00 en 13.00.




Ik heb gevraagd om levering om 12.00 uur, maar de broodjes zijn er nog niet...


Helaas is het niet mogelijk om een vaste tijd te reserveren voor levering door onze bezorgdienst. Het is wel mogelijk om een tijd te reserveren om de bestelling af te halen bij het afhaalloket.




Hoe laat kan ik mijn bestelling afhalen?


Na ontvangst van uw bestelling wordt een automatische bevestiging verzonden, zodra wij deze printen. Heeft u een gewenste afhaaltijd genoteerd? Dan kunt u na ontvangst van de bevestiging telefonisch contact met ons opnemen om de afhaaltijd te bevestigen: 0104280264.




Ik heb om 11.45 uur een bestelling gemaild en ik kom om 12.00 uur afhalen, kan dat?


Nee. Afhaalbestellingen kunnen tot 10.30 uur worden gemaild. Na 10.30 kunt u bestellingen in het restaurant doorgeven.




Kan ik telefonisch bestellen?


Nee. Telefonische bestellingen worden niet in behandeling genomen.




Ik heb op tijd besteld, maar de bestelling is te laat bezorgd...


Blaauw Broodjes behoudt zich het recht om bezorgtijden te wijzigen. Bestellingen worden zo snel mogelijk bezorgd. Het is niet mogelijk om een vaste bezorgtijd te reserveren.




Kan ik in het restaurant bestellen als ik te laat ben met e-mailen?


Ja! In het restaurant kunt u bestellingen plaatsen, ook als u te laat bent met e-mailen.




Wat is het e-mailadres voor bestellen?


BESTELLEN@BLAAUWBROODJES.NL Bestellingen die naar het info adres worden verzonden worden niet in behandeling genomen.




Leveren jullie ook in het weekend?


Het restaurant en de keuken is gesloten in het weekend. Catering is mogelijk vanaf € 100,- en een weekendtoeslag van 25%.




Hebben jullie de e-mail met onze bestelling ontvangen?


Als uw e-mail is verzonden naar bestellen@blaauwbroodjes.nl, wordt een automatische bevestiging verzonden zodra wij uw bestelling printen. Bestellingen gericht aan andere e-mailadressen (zoals info of facturen) worden niet in behandeling genomen.





FAQ